Alupro Oy laajentaa toimitilojaan

Alupro Oy laajentaa toimitilojaan Tuusulassa Pakkasraitilla. Uutta tuotantotilaa rakennetaan yli 1600 m² ja uudet tilat otetaan käyttöön heinäkuun aikana.

Yrityksellä on tällä hetkellä tilaa yhteensä noin 4000 m² ja laajennuksen valmistuttua 5637 m². Aluprossa työskentelee saman katon alla 55 henkilöä.

”Palvelutarjontamme on monipuolistunut ja yleinen aktiivisuus bisneksessä on selkeästi lisääntynyt, joten lisätilat tulevat meille kreivin aikaan”, kertoo Alupron toimitusjohtaja Vesa Samela.

Alupro on arkkitehtuuristen pintajulkisivuratkaisujen avaimet käteen -toimittaja sekä julkisivu- ja teknisten säleikköjen että turvakaiteiden asiantuntija. Toteutamme näyttävää arkkitehtuuria unohtamatta teknistä toimivuutta. Tarjoamme myös vaatimusten mukaista turvallisuutta työmaille. Toimitamme ja asennamme tuotteemme oikeaan paikkaan oikeaan aikaan.

Räätälöimme asiakkaan tarpeiden mukaisen julkisivun mitä erilaisimpiin käyttökohteisiin. Massaräätälöivät tuotteemme perustuvat pitkällä kokemuksella suunniteltuihin ratkaisuihin sekä sarjavalmistukseen. Pitkä käyttöikä ja kierrätettävissä olevat materiaalit tekevät ratkaisuistamme myös ekologisen vaihtoehdon.

Lisätietoja:

Johanna Kauranen, viestinnän asiantuntija, 044 722 5809,